Recension

När jag skriver recensioner på bloggen känner jag mig riktigt viktig. Min dröm är att bloggen ska bli mer framgångsrik så att restauranger kan betala mig för att jag ska tipsa om dem på min blogg. Just nu skulle det nog vara rätt så värdelöst att ens försöka fråga en restaurang att betala mig, eftersom de skulle avböja när de såg min statistik.
Jag gillar ändå att skriva recensioner, även fast ingen betalar mig. Förhoppningsvis kommer någon att göra det i framtiden.

Indian Garden
Man hör på namnet att det är en indisk restaurang. Den har fått priser och alla älskar den. Maten är verkligen skitgod. När man sitter inne i rstaurangen känns det nästan som om man är i Indien. Miljön är så fantastisk, med orientaliska möbler, tavlor, prydnader mm.
Min favoriträtt är den traditionella rätten Chicken tikka masala, skrev jag det rätt? Det är för er som inte vet kyckling i en ganska så stark sås. Går man på Indian Garden måste man också prova naanbröden, som bara smälter i munnen.

Restaurangen är inte jättemycket för efterrätter, men de har ändå några få. Min mamma är t ex galen i ingefärsglassen.

Det finns verkligen något för alla där, så nästa gång ni ska gå ut, gå till Indian Garden!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jomen det var lite lustigt! ;)

2008-08-14 @ 13:12:26
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Har du i och för sig väldigt rätt i. Min blogg är ju min blogg och ingen annans :)

2008-08-14 @ 15:05:40
URL: http://fuckingfancy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det skulle nog hjälpa lite om du sa vart det låg oxå...

2008-09-09 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0