The breakfast

Jag har ju skrivit tidigare om olika sätt att piffa upp sin frukost, och nu kommer jag igen. Just detta inlägg handlar om att fixa sin juice lite godare. Det är såååå enkelt, det enda ni behöver göra är att varva is och något slags bär, och sedan hälla på juice. Vilken juice som helst går bra, men ett tips är att hacka bären lite innan man börjar varva dem med is. Då släpper saften ifrån sig mer smak och färg.
Det är inte bara gott, utan ser jättesnyggt ut!
Jag gör alltid på detta sätt när jag dricker min morgonjuice. Det blir en lyx som man lätt kan fixa.

Ni kommer väl ihåg att skicka ett mejl till mig om gästrecept? Min mailadress är [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

söt blogg!

2008-08-18 @ 17:05:12
URL: http://annasokolova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0